Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

ΓΡΑΜΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ

ΑΘΗΝΑ 22-12-2017.

Οδεύουμε στο τυπικό κλείσιμο τής φετινής χρονιάς 2017. Κι έτσι λέω να κάνω ό,τι μού υπαγορεύουν το έθος και η ψυχή μου. Να κάνω έναν σύντομο ισολογισμό γεγονότων και να καταλήξω σ’ έναν εξίσου σύντομο απολογισμό καρδιάς, κουβεντιάζοντας με τον Πατέρα Θεό. Να βγάλω συμπεράσματα και να ζεστάνω την καρδιά μου που έχει περάσει μεγάλη διακύμανση συναισθημάτων, συνομιλώντας με τον Θεό για την πίστη μου, για την πατρίδα μου και για την οικογένειά μου.

Ο μήνας Δεκέμβριος, οποία προσωπική κορύφωση στιγμών, δεν συμπίπτει μονάχα με το γενικό κλείσιμο τού έτους, αλλά και με τα δύο κορυφαία γεγονότα τής ζωής μου. Την κοίμηση τού πεφιλημένου πατρός μου Κωνσταντίνου και την γέννηση τού δώρου τού Θεού και βασιλοπούλας τής ζωής μου, τής γλυκύτατης κόρης μου Ειρήνης. 28 τού Δεκέμβρη το 1988 ο πατέρας μου αναχώρησε για την γειτονιά των αγγέλων, συνεπεία εργατικού δυστυχήματος στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ένεκα εγκληματικών αμελειών εμπλεκομένων πλευρών, όπως κατεδείχθη δικαστικώς και τελεσιδίκως, αποτρέποντας ο ίδιος με την αυτοθυσία και τη συνέπεια που τον διέκρινε το θάνατο και άλλων συναδέλφων του. Και στις 20 Δεκέμβρη τού 2005 ήρθε στη ζωή εμού και τής συζύγου μου Φώτος η κόρη μας Ειρήνη, μετά από μεγάλο αγώνα που δώσαμε και παρά τη χαρά που στερήσαμε από κάποια ασπόνδυλα που δεν ήθελαν το ευτυχές για εμάς δώρο τού Θεού…

Σάς έχω συνηθίσει, το ξέρω από εσάς που με τιμάτε με φιλία, αδερφοσύνη και ανάγνωση των άρθρων μου, να σάς δίνω θετική ψυχολογία και αισιοδοξία για την εκπλήρωση των ευσεβών πόθων ημών και τής πατρίδος μας. Σήμερα παραδέχομαι πρώτα απ’ όλα και πρωτίστως στον ίδιο τον Θεό που απευθύνω το παρόν γράμμα όσο και σε εσάς τα αδέρφια μου, ότι η ψυχολογία των γραπτών μου δεν συμφωνεί πάντα με την δική μου ψυχολογία. Ο Πατέρας Θεός την γνωρίζει εννοείται άριστα αυτή την ομολογία μου. Διότι είναι πλείστες οι στιγμές που έκλαιγε η ψυχή μου και χτυπούσανε κόκκινο τα νεύρα μου, βαστώντας τη γραφίδα και δίδοντάς σας θετικό τόνο στις γραφές μου. Μονάχα ο Θεός ξέρει πόσες φορές γονάτισα και ευθύς αμέσως ορθώθηκα, διατάζοντάς με να συνεχίσω τη μάχη. Γιατί αυτός είναι ο Έλλην. Ορθοδοξία ή Θάνατος. Ελλάς ή Θάνατος. Νίκη ή Θάνατος. Νικητής ή Θανών.

Εκφράζω πάντα την απόλυτη Πίστη μου σε Σένα Θεέ μου και την Αγία Πατρίδα μου Ελλάδα. Ξέρω ότι όλες οι δοκιμασίες που περνάει το Γένος των Ελλήνων μας είναι απαραίτητες, ώστε να αφυπνιστούμε και να επανέρθουμε στον ίσιο δρόμο. Ξέρω ότι πρέπει να εκλείψει το ίχνος τής ανομίας και οι φορείς του που στιγματίζουν αρνητικά τις ζωές μας. Ξέρω ότι έχεις απόλυτο δίκαιο Θεέ μου να είσαι πικραμένος με την πιστή σου Ελλάδα που έλαβε αποστολικό χρίσμα και δύναμη εκπολιτιστική από τα χέρια Σου, από το λυκαυγές τής ανθρωπότητος κιόλας. Για να δοθεί υποτίθεται σε χρόνους ελευθερίας βορά στα λυκόρνεα τού σιωνιστή διαβόλου και των άπληστων υλιστών και άθεων και βαρβάρων, διά αβλεψίας κυρίως των Ελλήνων Σου Πατέρα Θεέ.

Δικαιοκρισία είδα σε όλη μου τη ζωή μονάχα από το προστατευτικό βλέμμα τού Πατρός Θεού, την οικογένειά μου και κάποιες σχολικές στιγμές μου. Πουθενά μα πουθενά αλλού. Έκτοτε είδα πολιτικούς και βολεψάκηδες και εκμεταλλευτές και ψευτοσυμμάχους και χρηματανθρώπους, τού διαβόλου τέκνα όλοι τους, να στερούν από τον Έλληνα την αξιοπρέπεια, την θαλπωρή τού σπιτιού, το σπίτι και την ζωή του ακόμη. Είδα τούς ίδιους σατανάδες να σηκώνουν στις πόλεις μας τερατουργήματα που απεικονίζουν τον Διάβολο και να ζητούν την αφαίρεση τού Ιερού Σημείου τού Τιμίου Σταυρού τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και Θεού μας. Είδα την «κανονικοποίηση» τής ομοφυλοφιλίας και την παραχώρηση δικαιωμάτων αφαιρέσεως εθνικής κυριαρχίας και εδαφών. Είδα την κοινοβουλευτική ψήφιση τουρκικότητας μουσουλμανικής στη Θράκη και εκμηδένιση εθνικής κυριαρχίας με τα μνημόνια.

Είδαμε την δρομολόγηση παραχώρησης εξουσιαστικών και ιεροτελεστικών δικαίων στους εγκάθετους τής Τουρκίας. Είδαμε την υπαγωγή ενυπόθηκης χρεοκοπίας τής Ελλάδος στους σιωνιστές. Είδαμε την ψήφιση σατανοκίνητης αλλαγής φύλου από τα 15 έτη. Είδαμε την οικουμενιστική συνάθροιση ψευτορθόδοξων με τις ψευτοθρησκείες, καθ’ οδόν προς την πανθρησκεία τού διαβόλου. Είδαμε την εθελόδουλη προδοσία Μακεδονίας, Βορείου Ηπείρου, Α. Ρωμυλίας, Ίμβρου, Τενέδου, Ιωνίας, Πόντου, τής Ελληνικής Ανατολής, ολάκερης τής Αγίας Ελληνικής Ρωμανίας μας στους δούλους τής Παγκοσμιοποίησης και των Σταυρωτήδων. Είδαμε την πρόκληση τής παραδόσεως των Ιεροσολύμων τής Ελληνίδας Χώρας των Φιλισταίων στους Εβραίους.

Όμως αυτή η επίγεια κόλαση Πατέρα Θεέ μου θα λάβει τέρμα. Εμείς οι Αληθινοί Έλληνες, Πιστοί και Πατριώτες και Εθνικιστές, θα αποκαθάρουμε την Ιερή Γη τού Φωτός Ελλάδα από τις νεοταξικές ακαθαρσίες. Το δάκρυ τής Ελληνίδος Μητέρας Σου Παναγιάς μας θα στεγνώσει Θεέ μου. Οι θυσίες των προγόνων και των πατεράδων μας θα δικαιωθούν. Η μεγαλειώδης αγάπη που μάς έδειξες όταν γεννήθηκες, όταν σαρκώθηκες για να πάρεις στους ώμους Σου τα πάθη και τα λάθη μας τα απαράδεκτα με το δικό Σου κατόπιν εκούσιο Πάθος θα βρουν την δικαίωση στις πράξεις των Ελλήνων Ορθοδόξων που θα πάρουμε ώθηση και θα γεμίσουμε αγάπη, θωρώντας το γλυκύτατο χαμόγελό Σου μες τη Φάτνη, Θεέ μου και Πατέρα μας. Και κείνοι που σταύρωσαν πρώτα Εσένα και κατόπιν την γλυκιά Σου Ελλάδα, θα νικηθούν υπό των χειρών μας.

Όλα θα συμβούν μόλις μάς δώσεις την Εντολή Σου. Και θα είναι πάρα πολύ σύντομα από τούτη τη γραφή μου. Το ξέρω και το πιστεύω απόλυτα. Όρκο Ιερό δίδουμε. Ότι η Ορθή Δόξα και ο Αληθινός Λόγος τού Θεού θα γενεί οικουμενική δύναμη δικαίου μαζί με τα δικαιωμένα αίματα Αγίων και Ηρώων τής Αγίας Ρωμανίας μας. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα. Καλά και ευλογημένα χρόνια να έχουμε αδέρφια μου. Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα πολυαγαπημένη μου κόρη Ειρήνη υπό την Σκέπη του Χριστού μας και την Ευλογία της Παναγιάς μας.

Η Γέννηση τού Θεανθρώπου θα σημάνει τούτη τη φορά την αναγέννηση τής Μεγάλης, Δίκαιης και Αγίας Ελλάδος μας. Χριστός και Ελλάς ουν Μέγιστη Δύναμις, Πατήρ Θεός και Παις Έλλην. ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ. Ποτέ ξανά δάκρυα και αδικία. Αλλά Αιώνια Χαρά και Δικαιοσύνη.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...