Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ



ΑΘΗΝΑ 27-4-2015.

Αντικρίζω την Πομπηία των καιρών μας με τον διασκορπισμό τού ελληνικού λαού σε ατέρμονες μα μοναχικές και ασυντόνιστες αναζητήσεις. Οι ταγοί τού κράτους είναι απομονωμένοι στον γυάλινο κόσμο τής εξοντώσεως ψυχών και τού ξεπουλήματος εδαφών. Τα κόμματα που διόρισε ο σιωνισμός να κουμαντάρουν την δημοκρατία «μας», αυτή που ο ίδιος διόρισε, συστήνουν νέες κομματικές συμμαχίες για να υπογράψουν το συμβόλαιο θανάτου τής Ελλάδος και την υπαγωγή αυτής στο παγκόσμιο κράτος των τοκογλύφων. Και ο λαός μας δίχως ψωμί και όνειρα ψάχνει να βρει στέγη για να βάλει και να σώσει τάχα το κεφάλι του.

Ο σκλάβος ψάχνει να βρει στέγη. Ο ελεύθερος την φτιάχνει μονάχος του. Ασφαλέστερο καταφύγιο για τον Έλληνα είναι το Έθνος του. Το Έθνος είναι που δίνει υπόσταση στον Ελληνισμό κι αυτό είναι που εξασφαλίζει την αθανασία τής Ελληνικής Φυλής. Το κράτος είναι το δημιούργημα των ανθρώπων εκάστου εποχής. Εφόσον αυτοί είναι αχαμνοί και επικίνδυνοι, τότε η Φυλή συλλαμβάνει, δικάζει και ισοπεδώνει τούς προδότες. Και ευθύς αμέσως οι Άριστοι και οι Πολεμιστές τού Ελληνισμού φτιάχνουν νέο κράτος, φτιάχνουν πολιτεία που εφαρμόζει δίκαιο στα κοινωνικά δικαιώματα και στην εδαφική και εθνική κυριαρχία ταυτόχρονα.

Ο δικός μου ο αγών δεν γίνεται για μια κατακερματισμένη, για μια κομματιασμένη Ελλάδα. Ο δικός μου ο αγών γίνεται για μια ενωμένη, για μια χαλύβδινη Ελλάδα. Ο εθνικιστικός αγών τού Έλληνα δεν περιορίζεται στους τέσσερις τοίχους ενός κοινοβουλίου που συνεδριάζει για να επικυρώσει ξένες εντολές. Στον δικό μου τον αγώνα δεν είμαι μόνος μου, εκφράζω τούς προγόνους μου, εκφράζω το παιδί μου, εκφράζω την ψυχή μου που θέλει να φανεί άξια έναντι όσων πέρασαν και όσων ήρθαν και θα έρθουν. Δεν είναι αγώνας για φράγκα και ψωμί ξένο, αλλά για να οργώσω εγώ το χωράφι τής Φυλής μου, να βγάλω το ψωμί μου και να πάρω πίσω το Οικόπεδο που μού αφαίρεσαν ιερόσυλοι και μισέλληνες αυξημένο με τον νόμιμο τόκο τής ιστορίας.  

Για Ελλάδα Αληθινή και Δίκαιη ενδιαφέρομαι. Για Ελλάδα Φυσική και Μεγάλη. Για Ελλάδα Εθνικοκοινωνική. Δεν θέλω τον λαό μου οχλομάζα που διαιρείται σε αγέλες. Αυτό είναι που οι εχθροί τού Εθνικοκοινωνισμού μας ονομάζουν δημοκρατία.

Εγώ θέλω τούς άρχοντες τού τόπου να τούς θρέφει και να τούς αναδεικνύει ο τόπος. Να είναι οι καλύτεροι και να στηρίζονται στους δίκαιους και σε κείνους που τούς αρέσει να κατακτούν την ζωή τους, τον κόσμο τους, το έδαφος που πατούν, τα έργα που φτιάχνουν. Ώστε λοιπόν δεν θέλω να γράψουν άλλοι την ιστορία μου. Θέλω, απαιτώ και θα γράψω οπωσδήποτε εγώ την ιστορία μου, την ιστορία τής Ελλάδος, την ιστορία τής οικουμένης.

Γεννηθήκαμε ελεύθεροι και ανατραφήκαμε με τούς πνευματικούς και τούς αιμάτινους αγώνες. Πλάσαμε γλώσσα, πλάσαμε πολιτειακή διοίκηση και νόμους, πλάσαμε αυτοκρατορίες, υψώσαμε ναούς, υψώσαμε κάστρα ελληνισμού. Δεν είχαμε συντάγματα. Είχαμε τούς νόμους τής Φυλής στη θέση τους. Είχαμε πολλές απόψεις, αλλά όλες υποτάσσονταν στο τέλος στην ΕΝΙΑΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

Όταν μεγαλουργούσε ο Έλλην δεν είχαμε κομματικούς στρατούς, είχαμε ολάκερο τον Ελληνισμό ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ και ο σκοπός ήταν κοινός για όλους. Πατρίδα και Τιμή, με την Ελλάδα να βρίσκεται όπου πάλλεται ελληνική ψυχή. Με το πρόβλημα τού ενός να λύνεται από το σύνολο. Με την ωραιότητα και το ήθος να συντρίβουν την ασχήμια και την ανηθικότητα. Με τούς Έλληνες να υποτάσσουν τούς βαρβάρους και να μεγαλώνουν την Ελλάδα.

Το Ελληνικό Έθνος είναι ένα και θα αποκτήσει μια εθνική και λαϊκή εξουσία. Οι Ελεύθεροι Έλληνες θα ξεσχίσουν τούς Σκλάβους Ψευτορωμιούς. Η επανάσταση των ελληνικών συνειδήσεων θα σβήσει τις φλόγες των μαρξιστών και των σοσιαλφιλελεύθερων διεθνιστών που στρέφονται ενάντια στην ασφάλεια τής ζωής και τής εθνικής ανεξαρτησίας. Διότι η Ελλάς ανήκει όντως στους Έλληνες στο Αίμα και την Ψυχή. Και τις Επαναστάσεις στην Ελλάδα τις κάνουν εκείνοι που ζουν και αναπνέουν για τα παιδιά τους. Εκείνοι που κοιτούν κατάματα την ιστορία που γράφεται στους δρόμους, στα πεδία τής Τιμής και στον μόχθο τής εργασίας.

Εξουσία τής δικής μας Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος είναι η ίδια η Ελληνική Φυλή. Φιλοσοφία τής Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος είναι η γέννηση Νέου Ελληνικού Πολιτισμού. Εθνική συνεννόηση σημαίνει άμεση εθνική διαβούλευση και πιστή εφαρμογή τής ενιαίας φωνής τού Έθνους. Εθνική Ταυτότητα σημαίνει Ορθή Πίστη και Φυλετική Καθαρότητα. Εθνική Πολιτική σημαίνει εξομοίωση τού γεωστρατηγικού βάθους με την εδαφική επέκταση και την κατάκτηση ζωτικών χώρων εκεί που βρίσκονται είτε ελληνικοί πληθυσμοί είτε εχθροί τής Φυλής μας.

Εργάτες, πνευματικοί άνθρωποι, στρατός, νεολαία, ολάκερη η φυσική αριστοκρατία τού ελληνισμού ένα ενιαίο και αδιαίρετο στράτευμα. Εθνική και Κοινωνική Επανάσταση που θα βάλει μπρος την καθαρτήρια πυρά τής νεμέσεως. Βουλευτήριο είναι η βούληση τού Ανίκητου Ελληνικού Έθνους.

Ελλάς κατοικητήριο Ελλήνων και διοικητήριο τής οικουμένης. Τίποτα λιγότερο από αυτό. Όσοι Ζωντανοί, ας συναντηθούμε στο καμίνι τής μάχης για Αληθινή Ελλάδα. Λαϊκή Κυριαρχία σημαίνει Ελληνική και Ισχυρή Ελλάδα. Υπεράνω όλων η Ελληνική Φυλή.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...