Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΜΗΝΥΜΑ ΨΥΧΗΣ 22ΧΡΟΝΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ ΑΤΕΙΘ.



Είμαι φοιτήτρια του Α.Τ.Ε.Ι.Θ.,στο 3' έτος σπουδών στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, το οποίο με βάση το Σχέδιο Αθηνά θα μεταφερθεί στο ΤΕΙ Σερρών.  
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ...  
Εσείς που μπορείτε ΒΟΗΘΗΣΤΕ χαρίζοντας λίγο από τον τηλεοπτικό σας χρόνο. Δεν εκπροσωπώ κανέναν, θέλω να μιλήσω μόνο για τα δικά μου προβλήματα που όμως είμαι σίγουρη ότι είναι κοινά για όλους τους συμφοιτητές μου.  
Προέρχομαι από μια οικογένεια με αρχές, μέσο κατώτερης οικονομικής τάξης, που με αίμα κ ιδρώτα μου έδωσαν τόσα χρόνια τα εφόδια για να μορφωθώ, να σπουδάσω, να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα, να γίνω καλύτερος άνθρωπος σε αυτή την κοινωνία και ΟΧΙ για να γίνω για 'κάποιους' ένα κομμάτι κρέας που το ξεπουλάνε και το μεταφέρουν όπου και όπως 'αυτοί' θέλουν.  
Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑΣ το δικαίωμα να μου στερεί, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες μου για το μέλλον και να μου αναιρεί τα όλα όσα έχω καταφέρει μέχρι τώρα υποβαθμίζοντας το πτυχίο μου.  
Είναι απερίγραπτη η οργή και η αγανάκτηση που νιώθω. 
Οι περικοπές στο μισθό που έχουν υποστεί οι γονείς μου, παράλληλα και άλλοι παράγοντες όπως η υψηλή φορολογία, δεν μου επιτρέπουν καμία μεταφορά-μετακόμιση και δεν υπάρχει περιθώριο ώστε να αντέξω αυτή την οικονομική επιβάρυνση.  
Ζω με 300 ευρώ το μήνα + τα πάγια έξοδά μου. Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Μας αναγκάζουν λοιπόν τώρα να παρατήσουμε τις σπουδές μας, αποσκοπώντας στο να έχουν έναν αμόρφωτο λαό.  
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ καλά κ. Υπουργέ, οι νέοι είναι το μέλλον και η ψυχή αυτού του τόπου, ΜΗΝ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑΤΕ, Το Σχέδιο Αθηνά δεν θα περάσει.   
Είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ .. ΤΟ ΤΕΙ ΑΝΗΚΕΙ, ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

http://hellasxgtopvideos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...